środa, 11 września 2013

Harry

Byłaś ciężko chora na raka, nie było ratunku. Leżałaś na łóżku szpitalnym, czekając na.. no właśnie, nie wiedziałaś na co. Wspominałaś chwilę, chwilę z Harry'm, twoim przyjacielem, wasze spotkanie, wygłupy i tajemnice. Byłaś młoda, umierasz mając zaledwie 20 lat.
Obiecałaś sobie, że nie umrzesz dopóki nie pożegnasz się z Harr'ym.
Mijały minuty, godziny. Byłaś już bezsilna.
- A co jeśli On nie chce mnie spotkać? - myślałaś.
Gdy już straciłaś tą nadzieję, że Harry pożegna Cię, do sali wpadł cały zdenerwowany Styles.
Nie mógł się opanować, płakał.
- [t.i.], proszę.- mówił, ale płacząc.
Nie mógł się opanować. Próbował Ci coś mówić, ale emocje nie pozwoliły nic zrozumieć.
- [t.i.], proszę, nie odchódź! - powiedział, i Ty zaczęłaś płakać.
Loczek chwycił Twoje ręce i cały drżąc pocałował Cię.
Umarłaś.
Harry pogłaskał Cię po policzku i powiedział - Ja wiem, ja to wiem, jeszcze Cię zobaczę, [t.i.] bądź moim aniołkiem..

*
Nadszedł dzień pogrzebu.
Zamykanie trumny.
Harry tylko podbiegł do niej i pocałował [t.i.] w czoło, a do ręki włożył Wasze wspólne zdjęcie. Szepnął - Kocham Cię.
* 3 miesiące później*
Wywiad:
Reporter: Co się stało z [t.i.]?
Harry: Ona.. Ona odeszła..
Reporter: W jakim sensie?
Harry: Jest moim aniołkiem, jest cały czas ze mną.
Reporter: Czemu odeszła?
Harry: Nie byłem jej wart...
Kocham Cię, jeżeli to słyszysz, moje serduszko bije tylko dla Ciebie.

18 komentarzy:

  1. Fajny Imagin mam nadzieje , że będzie więcej ich bo ten był smutny i popłakałam się :'( :( piszesz fajnie i mam nadzieje , że będzie więcej i fajnych , ale nie smutnych bo będzie smutno i tylko płacz :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale smutny. Weselsze proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNY JEST :) PISZ DALEJ ------>NEXT

    OdpowiedzUsuń
  4. omg płacze! po raz 1 płacze na takim czymś! zajebiste pisz dalej ale troche weselsze

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku ile słów, takich ciepłych <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożeee płacze :'( niech mnie ktoś psytuli imagin super ale strasznie smutny :((

    OdpowiedzUsuń
  7. ooooooooooo jak słodko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny :') popłakałam się ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Omggg.. .Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;)) zapraszam do mnie http://niallhoran1105.blogspot.com/2013/03/postacie.html xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryczę przez Ciebie. To takie smutne ;_; + wyłącz weryfikację obrazkową to będzie łatwiej komentować :)

    www.back--for--you--one--direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny... Fajny pomysł ale szkoda że taki krótki :D

    Zapraszam do mnie:

    oldfriendshipdoesntrust.blogspot.com

    Miłego czytania :D

    I licze na komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM WAS MISIOLE, AHA JUŻ WYŁĄCZAM WERYFIKACJĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że czytając to byłam sama w domu. Nikt nie widział jak płaczę ... ;c

    OdpowiedzUsuń